به وب‌سایت موسسه انصارالحسین (ع) خوش آمدید.

امام علی (ع)

آن گونه که یاری می‌کنی؛ یاری می‌شوی.

غررالحکم و دررالکلم، ح 7209

نحوه مشارکت
مشارکت عمومی
پرتال خیرین
Previous slide
Next slide

فعالیت‌های

موسسه انصارالحسین(ع)

حسینیه‌ی انصار، یکی از بهترین، مجلل‌ترین و پر ظرفیت ترین حسینیه‌هایی است که در شهر تهران و همینطور کل کشور، مشغول به فعالیت است.
يكی از مجهزترين و مدرن‌ترين مراكز درمانی است که به منظور خدمت رسانی به قشر مستضعف جامعه و تامين نيازهای درمانی آنها تاسيس گرديده است.
آموزشگاه موسسه خیریه انصارالحسین (ع)

آموزشگاه

آموزشگاه انصار، تاکنون ثمرات بسیاری داشته و توانسته هنرجویان را با گذراندن دوره‌ی مورد علاقه و گواهی رسمی، به سمت فعالیت مشخص سوق دهد.

لوگو مهد کودک انصارالحسین (ع)

مهد و پیش دبستانی

يكی از مجهزترين و مدرن‌ترين مراكز درمانی است که به منظور خدمت رسانی به قشر مستضعف جامعه و تامين نيازهای درمانی آنها تاسيس گرديده است.
کترینگ انصار با استفاده از مواد اولیه تازه در تهیه غذا با بهترین کیفیت برای خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌کوشد و تمام عواید آن صرف امور خیریه می‌گردد.
لوگو تالار انصار

تالار

تالار انصار اکنون در دو طبقه مجزا برای آقایان و خانم‌ها آماده برگزاری مراسم شما با کامل‌ترین خدمات و بهترین غذا در فضایی دلنشین برای میهمانان است.
برخی از فعالیت‌های خیریه ما عبارتند از سرپرستی ایتام، حمایت از خانواده‌های تحت پوشش، بنیاد ازدواج، کمک هزینه‌های تحصیلی، کمک هزینه‌های درمانی. و …
این صندوق با پشتوانه ی مردم خیّر و از راه افتتاح حساب جاری و پس‌انداز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. امور انجام شده توسط، بدون دریافت کارمزد می‌باشد.
مسابقه «حدیث رمضان» برگرفته از بیست و چهار حدیث از سیره ‌ی زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السّلام) با موضوعات اخلاقی، معرفتی، اعتقادی و… برگزار می گردد.
اولین و بزرگترین شبکه اجتماعی و پرتال اختصاصی محافل و هیئات مذهبی کشور با امکانات منحصر به فرد در ایران و جهان تشیع، که توسط موسسه انصارالحسین (ع) تاسیس شده است.
کتابخانه انصارالحسین (ع)

کتابخانه

کتابخانه انصار با گنجینه‌ای گرانقدر از کتاب‌های متنوع، بیش از 25000 جلد کتاب، در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی آماده خدمت‌رسانی به علاقه مندان است.
انتشارات انصارالحسین (ع)

انتشارات

انتشارات موسسه انصارالحسین (ع) همواره تلاش نموده است تا با چاپ کتاب‌های ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام خدمت‌رسانی نماید.