در راستای ارتقای کیفیت ارتباط با مخاطبان و بهرهگیری از شیوههای نوین مدیریت ارتباط با مشتری، نشست تخصصی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) روز دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۴ با حضور مهندس مهدی بدیعی، مدیرعامل اتاق CRM ایران و از پیشگامان پیادهسازی این سیستم در کشور، به میزبانی روابط عمومی مؤسسه انصارالحسین(ع) برگزار شد.
در این نشست که با حضور مدیران و سرپرستان بخشهای مختلف مؤسسه انصارالحسین (ع) برگزار شد، مهندس بدیعی CRM را بهعنوان یک رویکرد جامع در مدیریت ارتباط با مخاطب معرفی کرد و به نقش آن در بهبود تجربه مخاطبان و ساماندهی اطلاعات مشتریان پرداخت.
🔸 CRM، نگاهی نو به ارتباط با مخاطب
CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، رویکردی برای شناخت بهتر مخاطب، تقویت ارتباط و بهبود تجربه مراجعهکنندگان است که سازمانها را به سمت تعامل هدفمندتر با مشتریان هدایت میکند.
مهندس بدیعی با تأکید بر اینکه CRM صرفاً یک نرمافزار نیست، آن را رویکردی جامع برای درک دقیق مخاطب و ارائه خدمات متناسب با نیازهای واقعی او دانست و اظهار کرد: موفقیت سازمانها در گرو شناخت دقیق مشتریان، تحلیل رفتار آنان و طراحی خدماتی است که پاسخگوی نیازها و انتظارات مخاطبان باشد.
در ادامه، موضوعاتی همچون اهمیت اعتمادسازی، شخصیسازی ارتباطات، نقش دادهها در شناخت مخاطب، تأثیر تجربه مشتری بر وفاداری به برند و ضرورت طراحی خدمات بر اساس نیاز واقعی افراد مورد بررسی قرار گرفت.
🔸 انصار بهسوی ارتباطی هوشمندتر با مخاطبان
مؤسسه انصارالحسین(ع) با استقرار نظام CRM، گامی مهم در مسیر شناخت دقیقتر مخاطبان و ارائه خدمات هدفمندتر برداشته است. برگزاری این نشست، نخستین گام از برنامهای است که با هدف توسعه فرهنگ مشتریمداری و ارتقای سطح تعامل با مخاطبان در مجموعه انصار دنبال خواهد شد.



